Nieuwe directeur Client Solutions Kempen Capital Management

Gerard Roelofs versterkt vanaf 30 januari 2017 Kempen Capital Management (Kempen) als Directeur Client Solutions. Hij gaat zich richten op het verder uitbouwen van de client solutions propositie van Kempen binnen en buiten Nederland. Met zijn meer dan 25 jaar ervaring kan hij Kempen helpen om (inter)nationaal te groeien. Roelofs maakt straks deel uit van het management team.

In zijn carrière was Roelofs onder meer lid van het management team bij NN Investment Partners en als Head Investment Europe bij Towers Watson. Daarvoor was hij onder meer Managing Partner Nederland bij Watson Wyatt en Country Head Benelux bij Deutsche Asset Management.

Paul Gerla, bestuursvoorzitter Kempen Capital Management: ‘Wij zijn als management team enthousiast over de komst van Gerard. Hij brengt enorm veel ervaring mee. Zowel zijn nieuwe team als onze klanten reageren positief op Gerards komst.’

Gerard Roelofs kijkt uit naar zijn periode bij Kempen. ‘Het is een van mijn professionele drijfveren om getalenteerde teams nog beter te maken om zo nog beter klanten te kunnen bedienen. Bij Kempen tref ik een sterk team aan dat een prachtige portefeuille aan klanten bedient. Kempen heeft een sterk track record op het gebied van client solutions (waaronder fiduciair management) en een vooraanstaande positie in de markt. Die positie verder internationaal uitbouwen zie ik als een mooie uitdaging.’

Jan Bertus Molenkamp is blij met zijn opvolger: ‘Ik ken Gerard al geruime tijd en ben content dat een ervaren persoon als hij aan boord komt. Ik heb er vertrouwen in dat de service aan onze klanten daarmee gewaarborgd is. Ik zal de komende periode gebruiken om hem in te werken en wens hem alle succes.’