Kempen Capital Management breidt Client Solutionsteam fors uit

Kempen Capital Management (Kempen) is verheugd te melden dat Richard Jacobs, Sven Smeets, Edzard Potgieser en Bram Bikker de overstap maken van het leadership-team van Altis Investment Management naar Kempen.

Het viertal gaat een bijdrage leveren aan de verdere uitbouw van de Client Solutions-propositie van Kempen. Met name fiduciair management verbreedt zijn focus naar family offices en vermogensfondsen. Daarnaast gaan zij private markets-oplossingen creëren en verdere innovatie realiseren op het vlak van externe managerselectie voor alle klanten van Kempen.

Paul Gerla, CEO van Kempen: ‘Deze vier professionals behoren tot de absolute top in hun vak, zowel in Nederland als daarbuiten. Voor onze klanten is hun komst goed nieuws, omdat we door hun komst de kwaliteit van onze dienstverlening nog verder verbeteren. Bovendien past hun komst in de strategie van Kempen om internationaal te groeien in solutions en beleggingsproducten voor onze klanten. Ik ben ook trots, omdat deze vier professionals juist voor ons kiezen. Het bewijst onze positie in deze markt en laat zien dat talent graag bij ons wil werken.’